Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Czy mam obowiązek zwrócenia należności gościom, kiedy składają skargę?

    Nasze Zasady Zwrotów dla Gości oraz podstawowe wymagania dla gospodarzy pomagają chronić gości przed takimi sytuacjami, jak na przykład anulowanie w ostatniej chwili, brak dostępu do wynajętej oferty czy też przyjazd do oferty, która została źle przedstawiona, jest niehigieniczna lub brakuje w niej obiecanych udogodnień. Jeśli nie udało Ci się sprostać jednemu lub kilku podstawowym wymaganiom, Airbnb może wymagać od Ciebie dokonanie zwrotu na rzecz gościa.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?