Instrukcje
•
Gospodarz
Czy mam obowiązek zwrócenia należności gościom, kiedy składają skargę?
Czy mam obowiązek zwrócenia należności gościom, kiedy składają skargę?
Nasze Zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów oraz podstawowe wymagania dla gospodarzy pomagają chronić gości przed takimi sytuacjami, jak na przykład anulowanie w ostatniej chwili, brak dostępu do miejsca pobytu oraz pobyt w miejscu, którego opis w ofercie nie jest zgodny z rzeczywistością, w którym są kiepskie warunki sanitarne albo brakuje w nim obiecanych udogodnień lub innych elementów. Jeśli nie spełniasz co najmniej jednego z podstawowych wymagań, Airbnb może poprosić Cię o przesłanie zwrotu kosztów gościowi.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Co to jest korekta zarobków
Korekta to kwota, którą gospodarz musi zapłacić w wyniku anulowania, zmiany w rezerwacji lub naruszenia naszych Zasad zwrotów dla Gości. Na czym polega wewnętrzny proces rozpatrywania skarg dla użytkowników biznesowych?
To wszystko, co musisz wiedzieć o wewnętrznym procesie rozpatrywania skarg w Airbnb.Warunki Gwarancji dla Gospodarzy (archiwum)
Jeśli będziesz ich potrzebować, tu znajdziesz warunki Gwarancji dla Gospodarzy (archiwum).
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj