Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy mogę usunąć lub odpowiedzieć na recenzję, z którą się nie zgadzam?

    Możesz zamieścić widoczną dla wszystkich odpowiedź na otrzymane recenzje, ale nie możesz ich usuwać. Może to nastąpić tylko wtedy, gdy naruszają one nasze Zasady pisania recenzji. Jeśli chcesz zakwestionować recenzję, dowiedz się, jak zgłosić recenzję, która Twoim zdaniem jest sprzeczna z naszymi zasadami.

    Jeśli chcesz odpowiedzieć na recenzję, podając dodatkowe informacje, aby przedstawić sprawę ze swojej perspektywy lub odnieść się do uzyskanej opinii, możesz w ciągu 30 dni od jej otrzymania napisać odpowiedź. Jeśli zdecydujesz się na odpowiedź, pamiętaj o przestrzeganiu naszych Zasad pisania recenzji, a Twoje komentarze posłużą przyszłym gospodarzom i gościom.

    Aby odpowiedzieć na niedawno otrzymaną recenzję:

    1. W przeglądarce internetowej przejdź do sekcji Recenzje.
    2. Wybierz Otrzymane recenzje.
    3. Odszukaj recenzję, na którą chcesz odpowiedzieć i wybierz Napisz odpowiedź.

    Odpowiedź pojawi się natychmiast po opublikowaniu, po czym nie będzie jej można edytować.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?