Przejdź do treści
Use up and down arrow keys to navigate suggestions.
Przejdź do strony głównej pomocy

Co dzieje się, gdy moja prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygaśnie?

Jeżeli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub wygaśnie (czyli w sytuacji, kiedy gospodarz nie odpowie na nią w ciągu 24 godzin), nie zostanie pobrana od Ciebie żadna należność i możesz zarezerwować pobyt u innego gospodarza.

Nalegamy, aby nasi gospodarze aktualizowali swoje kalendarze na bieżąco i terminowo odpowiadali na prośby o rezerwację. Niekiedy jednak nie jest to możliwe.

Przed przesłaniem ostatecznej prośby o rezerwację warto skontaktować się z kilkoma gospodarzami – dzięki wymianie wiadomości można potwierdzić dostępność oferty i zadać gospodarzowi inne nurtujące nas pytania.

Tymczasowa autoryzacja

Kiedy prześlesz prośbę o rezerwację, Twoja metoda płatności może zostać czasowo autoryzowana na kwotę należności, jednak w sytuacji, gdy prośba jest odrzucona lub wygasa – autoryzacja zostaje zdjęta, a środki wracają na metodę płatności. Dokonujemy faktycznego pobrania wyłącznie wówczas, kiedy prośba o rezerwację zostaje oficjalnie potwierdzona.