Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Co dzieje się, gdy moja prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygaśnie?

Jeśli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub wygaśnie (gospodarze mają 24 godziny na odpowiedź), nie zostanie pobrana od Ciebie żadna należność – możesz zarezerwować pobyt u innego gospodarza. Dowiedz się więcej o sprawdzeniu statusu Twojej rezerwacji.

Jeśli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona, mimo że oferta wydaje się dostępna, oznacza to, że kalendarz gospodarza może nie być aktualny lub gospodarz wybiera pobyt na dłuższy lub krótszy okres.

Przelewy uwierzytelniające

Podana przez Ciebie forma płatności może zostać obciążona przelewem uwierzytelniającym. Obciążenie będzie cofnięte, jeśli Twoja prośba zostanie odrzucona lub wygaśnie. Pieniądze pobierzemy tylko wtedy, kiedy prośba o rezerwację zostanie oficjalnie potwierdzona.

Wskazówka: zalecamy znaleźć ofertę, którą można zarezerwować natychmiastowo, korzystając z filtra wyszukiwania rezerwacji natychmiastowych, lub skontaktować się z większą liczbą gospodarzy i zapytać o dostępność przed wysłaniem prośby o rezerwację.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj