Co dzieje się, gdy moja prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygaśnie?
Jeśli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub wygaśnie (gospodarze mają 24 godziny na odpowiedź), nie zostanie pobrana od Ciebie żadna należność – możesz zarezerwować pobyt u innego gospodarza. Dowiedz się więcej o sprawdzeniu statusu Twojej rezerwacji.
Jeśli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona, mimo że oferta wydaje się dostępna, oznacza to, że kalendarz gospodarza może nie być aktualny lub gospodarz wybiera pobyt na dłuższy lub krótszy okres.
Przelewy uwierzytelniające
Podana przez Ciebie forma płatności może zostać obciążona przelewem uwierzytelniającym. Obciążenie będzie cofnięte, jeśli Twoja prośba zostanie odrzucona lub wygaśnie. Pieniądze pobierzemy tylko wtedy, kiedy prośba o rezerwację zostanie oficjalnie potwierdzona.
Wskazówka: zalecamy znaleźć ofertę, którą można zarezerwować natychmiastowo, korzystając z filtra wyszukiwania rezerwacji natychmiastowych, lub skontaktować się z większą liczbą gospodarzy i zapytać o dostępność przed wysłaniem prośby o rezerwację.
Powiązane artykuły
- Gość
Co dzieje się z Twoją płatnością, gdy prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygasa
Jeśli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub wygaśnie, autoryzacja na Twojej formie płatności zostanie zdjęta. Na… - Gospodarz
Wygasłe lub wycofane zaproszenia, oferty i prośby
Kiedy wstępna akceptacja wygaśnie, nadal możesz poprosić gościa o przesłanie kolejnej prośby o rezerwację. Możesz także przesłać ofertę spec… - Gość
Jak przyspieszyć unieważnienie autoryzacji i realizację zwrotu
Czas przetwarzania w przypadku unieważnienia autoryzacji i realizacji zwrotów zależy od formy płatności, dlatego nie można przyspieszyć tego…