Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Co dzieje się z Twoją płatnością, gdy prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygasa

Jeśli Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona przez gospodarza lub wygaśnie, autoryzacja na Twojej formie płatności zostanie zdjęta. Natomiast jeśli Twoja forma płatności została już obciążona, otrzymasz zwrot.

Blokada środków (autoryzacja) zostanie zdjęta

Gdy wysyłasz prośbę o rezerwację, możemy zablokować na Twojej formie płatności środki w wysokości pełnej kwoty rezerwacji (tzw. autoryzacja).

Gdy Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona lub wygaśnie, autoryzacja zniknie lub pojawi się jako zwrot na Twojej formie płatności. Zdjęcie autoryzacji może zająć do 7 dni roboczych, w zależności od czasu przetwarzania transakcji przez bank lub instytucję finansową, z usług których korzystasz.

Opłata zostanie zwrócona na Twoją formę płatności

W przypadku niektórych form płatności lub w niektórych lokalizacjach wymagane jest pobranie pełnej kwoty za rezerwację w momencie wysyłania prośby.

Gdy Twoja prośba o rezerwację zostanie odrzucona lub wygaśnie, od razu otrzymasz zwrot. To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Zobacz, jaki jest zazwyczaj czas oczekiwania na zwrot.

Jeśli prośba o rezerwację zostanie zaakceptowana przez gospodarza

Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, rezerwacja zostanie potwierdzona. Autoryzacja Twojej formy płatności stanie się faktycznym obciążeniem, a kwota zostanie pobrana w całości. Jeśli opłata została już pobrana, obciążenie na Twojej formie płatności pozostanie niezmienione.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj