Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Jak duży otrzymam zwrot, jeśli anuluję rezerwację?

    Wysokość zwrotu zależy od zasad i terminu anulowania rezerwacji.

    Kwotę zwrotu oraz konkretne zasady anulowania znajdziesz w momencie rozpoczęcia anulowania rezerwacji pobytu lub atrakcji.

    Zasady anulowania danej rezerwacji znajdziesz również w zakładce Podróże, wybierając swoją podróż, lub w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

    Dodatkowe informacje

    • Kwota zwrotu: jeśli masz opłaconą z góry tylko część rezerwacji, kwota zwrotu może być niższa, niż się spodziewasz. Kwota zwrotu nigdy nie przekroczy kwoty faktycznie zapłaconej.
    • Czas zwrotu: nie otrzymasz swojego zwrotu natychmiast, chociaż my wysyłamy go w chwili anulowania.
    • Ostateczny termin anulowania: ostateczny termin zawsze podany jest według strefy czasowej oferowanego miejsca.
    • Kupony: kupony nie podlegają zwrotom.
    • Opłaty serwisowe: opłaty serwisowe doliczane do pobytów nie podlegają zwrotom, jeśli:
      • anulujesz po upłynięciu terminu darmowego zwrotu,
      • masz inną rezerwację, której termin pokrywa się z poprzednią (unika się w ten sposób dublowania rezerwacji) lub
      • masz na swoim koncie więcej 3 anulowania w ciągu poprzednich 12 miesięcy.

    Pełny zwrot może Ci przysługiwać, jeśli:

    Uwaga: jeśli Twoje plany uległy zmianie z powodu epidemii COVID-19, sprawdź, czy Polityka okoliczności wyjątkowych będzie miała zastosowanie do Twojej rezerwacji.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?