Instrukcje
•
Gość
Opłacanie rezerwacji w Indiach
Opłacanie rezerwacji w Indiach
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gość
Zwroty w Indiach
Czy oczekujesz zwrotu w związku z anulowaniem w Indiach? Pamiętaj, że lokalne zasady dotyczące kart kredytowych mogą mieć wpływ na termin i … - Gość
Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa przy wyborze miejsca
Dowiedz się, jak znaleźć miejsce pobytu, w którym poczujesz się bezpiecznie – mogą Ci w tym pomóc na przykład oceny czy opcje bezpieczeństwa…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj