Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Płatność dla Airbnb została przeze mnie zakwestionowana w banku. Co dalej?

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

W przypadku zakwestionowania obciążenia w swoim banku, rozpoczyna się proces sporu nazywany obciążeniem zwrotnym.

Czym jest obciążenie zwrotne?

Obciążenie zwrotne to formalny spór o płatność zainicjowany przez klienta w jego banku.

Zwroty zwrotne są zazwyczaj pobierane przez kogoś, kto zauważył, że jest to nieautoryzowane, nieprawidłowe lub nieoczekiwane pobranie z konta.

Jeśli dokonałeś obciążenia zwrotnego, musisz skontaktować się ze swoim bankiem, aby uzyskać więcej informacji na temat jego konkretnego procesu.

Co się stanie po dokonaniu obciążenia zwrotnego i rozpoczęciu procesu sporu?

Może minąć do 90 dni, zanim bank dokona obciążenia zwrotnego. Możesz sprawdzić status tego procesu lub go anulować, współpracując ze swoim bankiem.

W trakcie procesu obciążenia zwrotnego Twój bank może tymczasowo wpłacić sporną kwotę na Twoje konto - należy pamiętać, że kwota ta pochodzi bezpośrednio z Twojego banku, a nie z Airbnb. Jeśli zostanie ustalone, że pobranie z Airbnb było ważne, środki te mogą zostać zwrócone przez bank.

Czy Airbnb nadal będzie podlegać zwrotowi, jeśli zakwestionuję opłatę?

Gdy obciążenie zwrotne zostanie dokonane, Airbnb nie będzie już w stanie rozwiązać sporu bezpośrednio z Tobą, a wszelkie otrzymane zwroty będą pochodzić z Twojego banku, a nie z Airbnb.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj