Płatność dla Airbnb została przeze mnie zakwestionowana w banku. Co dalej?
W przypadku zakwestionowania obciążenia w swoim banku, rozpoczyna się proces sporu nazywany obciążeniem zwrotnym.
Czym jest obciążenie zwrotne?
Obciążenie zwrotne to formalny spór o płatność zainicjowany przez klienta w jego banku.
Zwroty zwrotne są zazwyczaj pobierane przez kogoś, kto zauważył, że jest to nieautoryzowane, nieprawidłowe lub nieoczekiwane pobranie z konta.
Jeśli dokonałeś obciążenia zwrotnego, musisz skontaktować się ze swoim bankiem, aby uzyskać więcej informacji na temat jego konkretnego procesu.
Co się stanie po dokonaniu obciążenia zwrotnego i rozpoczęciu procesu sporu?
Może minąć do 90 dni, zanim bank dokona obciążenia zwrotnego. Możesz sprawdzić status tego procesu lub go anulować, współpracując ze swoim bankiem.
W trakcie procesu obciążenia zwrotnego Twój bank może tymczasowo wpłacić sporną kwotę na Twoje konto - należy pamiętać, że kwota ta pochodzi bezpośrednio z Twojego banku, a nie z Airbnb. Jeśli zostanie ustalone, że pobranie z Airbnb było ważne, środki te mogą zostać zwrócone przez bank.
Czy Airbnb nadal będzie podlegać zwrotowi, jeśli zakwestionuję opłatę?
Gdy obciążenie zwrotne zostanie dokonane, Airbnb nie będzie już w stanie rozwiązać sporu bezpośrednio z Tobą, a wszelkie otrzymane zwroty będą pochodzić z Twojego banku, a nie z Airbnb.
Powiązane artykuły
- Znajdź swoją płatnośćNadchodzące i zakończone płatności znajdziesz w sekcji „Twoje płatności”. Są tam płatności za rezerwacje domów i atrakcji od 2018 roku oraz …
- GośćCzemu dwukrotnie obciążono mnie opłatą za rezerwację?Twoja forma płatności może wymagać autoryzacji w trakcie rezerwacji i przed ostateczną opłatą.
- GośćKiedy otrzymasz zwrotChociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 10 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regio…