Instrukcje
Jak anulować rezerwację atrakcji?
Jak anulować rezerwację atrakcji?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Instrukcje•GośćZmień datę lub godzinę rezerwacji atrakcjiAby wprowadzić zmiany w rezerwacji, przejdź do szczegółów podróży.
- Instrukcje•GośćZnajdź zasady anulowania obowiązujące w przypadku rezerwacji atrakcjiWysokość zwrotu zależy od zasad anulowania wybranych przez gospodarza oraz daty i godziny anulowania.
- Instrukcje•GośćKiedy otrzymasz zwrotChociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 10 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regio…