Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Czy polityka okoliczności wyjątkowych obejmuje moją rezerwację podczas pandemii COVID-19?

    W naszym oficjalnym artykule znajdziesz szczegółowe informacje o polityce okoliczności wyjątkowych, która obejmuje anulowania związane z epidemią COVID-19.

    Oto podsumowanie, które pomoże Ci ustalić, czy Twoja rezerwacja się kwalifikuje.

    Twoja rezerwacja kwalifikuje się, jeśli spełnione są wszystkie poniższe warunki:

    • Rezerwacja została dokonana najpóźniej 14 marca 2020 roku
      • oraz data zameldowania przypada między jutrem a 31 października 2020 roku
      • oraz rezerwacja nie została jeszcze przez Ciebie anulowana
      • oraz zameldowanie jeszcze nie nastąpiło
      • oraz nie możesz zrealizować rezerwacji z powodu pandemii

    Jeśli wszystkie te warunki zostały spełnione, możesz samodzielnie anulować rezerwację. Gdy rozpoczniesz anulowanie, zobaczysz, jakie masz opcje zwrotu. Aby anulować zgodnie z tą polityką, musisz udokumentować lub zaświadczyć, że nie jesteś w stanie zrealizować rezerwacji z powodu COVID-19.

    Uwaga: jeśli chorujesz na COVID-19, Twoja rezerwacja podlega polityce okoliczności wyjątkowych i możesz ją anulować, kontaktując się z naszym zespołem obsługi społeczności. Poprosimy Cię o przedstawienie dokumentów potwierdzających Twoją sytuację.

    Twoja rezerwacja nie kwalifikuje się, jeśli anulujesz ją z powodu epidemii COVID-19, ale spełniony jest któryś z poniższych warunków:

    • Rezerwacja została dokonana po 14 marca 2020 roku lub
    • Data zameldowania przypada po 31 października 2020 roku lub
    • Rezerwacja została już anulowana lub
    • Zameldowanie już nastąpiło

    Jeśli nie spełniasz tych warunków i odwołasz pobyt, wartość zwrotu będzie zależała od zasad anulowania wybranych przez gospodarza do tej oferty. Kwotę zwrotu zobaczysz, zanim potwierdzisz anulowanie. W takim przypadku wypłaty dla gospodarzy i zwroty dla gości są przekazywane zgodnie z zasadami anulowania, które zostały przez Ciebie zaakceptowane podczas dokonywania rezerwacji.

    Uwaga: kiedy rezerwacja zostanie anulowana, Airbnb wyśle wszystkie wypłaty należne gospodarzowi i wszystkie zwroty należne gościowi zgodnie z wybranymi przez gospodarza zasadami anulowania. Dlatego też nie będziemy ponownie analizować rezerwacji, które zostały anulowane przed ogłoszeniem lub przedłużeniem okresu ochronnego.

    Dodatkowe opcje, jeśli Twoja rezerwacja się nie kwalifikuje

    Jeśli masz elastyczne plany, możesz porozmawiać z gospodarzem o zmianie rezerwacji i przesunięciu pobytu na późniejszy termin.

    Możesz również skontaktować się ze swoim gospodarzem, aby poprosić o dodatkowy zwrot – jeśli się zgodzi, może skorzystać z Centrum rozliczeń, aby bezpiecznie przekazać Ci pieniądze.

    Więcej informacji

    Ciągle śledzimy sytuację związaną z pandemią COVID-19 i będziemy udostępniać aktualizacje polityki okoliczności wyjątkowych 1 i  15 dnia każdego miesiąca. Jeśli Twój pobyt rozpoczyna się po 31 października 2020 roku, zajrzyj tutaj 1 października 2020 roku, aby sprawdzić, czy Twoja rezerwacja kwalifikuje się do okoliczności wyjątkowych.

    Pamiętaj, że w przypadku rezerwacji krajowych w Chinach kontynentalnych oraz w przypadku rezerwacji Luxe lub Luxury Retreats obowiązują inne zasady.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?

    Zaloguj się, by uzyskać niezbędną pomoc

    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zarejestruj się