Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady dla społeczności
Gość

Czy Polityka okoliczności wyjątkowych obejmuje moją rezerwację podczas pandemii COVID-19?

Uwaga: od 31 maja 2022 roku sytuacje związane z COVID-19 nie będą już objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych. W przypadku rezerwacji dokonanych przed 31 maja 2022 roku oraz rezerwacji krajowych w Korei Południowej i Chinach kontynentalnych niektóre sytuacje związane z COVID-19 będą wciąż podlegać zasadom tej polityki.

W tym artykule znajdziesz szczegółowe informacje o Polityce okoliczności wyjątkowych, która obejmuje anulowania związane z COVID-19.

Poniżej znajdziesz podsumowanie, które pomoże Ci określić, czy Twoja rezerwacja jest objęta tymi zasadami.

Rezerwacja dokonana najpóźniej 14 marca 2020 roku kwalifikuje się, o ile spełnia wszystkie te warunki

  • Zameldowanie wypada w ciągu najbliższych 45 dni.
  • Pobyt nie został przez Ciebie anulowany.
  • Zameldowanie jest jeszcze przed Tobą.
  • Nie możesz skorzystać z rezerwacji z powodu pandemii.

Jeśli wszystkie te warunki zostały spełnione, możesz samodzielnie anulować rezerwację. Gdy rozpoczniesz anulowanie, zobaczysz, jakie masz opcje zwrotu. Aby anulować ją zgodnie z tą polityką, musisz udokumentować lub zaświadczyć, że nie jesteś w stanie zrealizować rezerwacji z powodu COVID-19.

Rezerwacja dokonana między 14 marca 2020 roku a 31 maja 2022 roku kwalifikuje się, o ile spełnia wszystkie te warunki

  • Zameldowanie wypada w ciągu najbliższych 14 dni.
  • Pobyt nie został przez Ciebie anulowany.
  • Zameldowanie jest jeszcze przed Tobą.
  • Któraś z osób objętych Twoją rezerwacją choruje aktualnie na COVID-19.

Jeśli wszystkie te warunki są spełnione, możesz anulować rezerwację, kontaktując się z naszym zespołem obsługi społeczności. Jeśli zezwalają na to lokalne przepisy, poprosimy Cię o dokumentację potwierdzającą Twoją sytuację (na przykład wynik badania na COVID-19). Zablokujemy też czasowo Twoje konto, aby uniemożliwić dokonywanie nowych rezerwacji, a wszystkie zaplanowane pobyty zaczynające się w ciągu 14 dni zostaną odwołane.

Jeśli nie spełniasz warunków i odwołasz pobyt, wartość zwrotu będzie zależała od zasad anulowania wybranych przez gospodarza do tej oferty. Kwotę zwrotu zobaczysz, zanim potwierdzisz anulowanie. W takim przypadku wypłaty dla gospodarzy i zwroty dla gości są przekazywane zgodnie z zasadami anulowania, które zostały przez Ciebie zaakceptowane podczas dokonywania rezerwacji.

Uwaga: gdy rezerwacja zostanie anulowana, Airbnb wyśle wszystkie wypłaty należne gospodarzowi i wszystkie zwroty należne gościowi zgodnie z wybranymi przez gospodarza zasadami anulowania. Dlatego nie będziemy ponownie analizować rezerwacji, które zostały anulowane przed ogłoszeniem lub przedłużeniem polityki okoliczności wyjątkowych.

Rezerwacja dokonana 31 maja 2022 roku lub później nie kwalifikuje się*, ale masz te dodatkowe opcje

Jeśli masz elastyczne plany, możesz również porozmawiać z gospodarzem o zmianie rezerwacji i przesunięciu pobytu na późniejszy termin.

Możesz również skontaktować się z gospodarzem, aby poprosić o dodatkowy zwrot – jeśli się zgodzi, może skorzystać z Centrum rozliczeń, żeby bezpiecznie przekazać Ci pieniądze.

Jeśli pobyt został przez Ciebie odwołany lub masz już za sobą zameldowanie, poproś o pomoc nasz zespół obsługi społeczności.

* Rezerwacje krajowe w Korei Południowej będą nadal objęte tą polityką, jeśli Ty lub ktoś z Twoich towarzyszy podróży zachorujecie na COVID-19. W przypadku rezerwacji krajowych w Chinach kontynentalnychrezerwacji Luxe obowiązują inne zasady.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj