Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Czym są atrakcje online?

    Atrakcje online to interaktywne sesje wideo na żywo z udziałem małych grup.Oferują dostęp do doświadczonych gospodarzy, interakcje online i możliwość nawiązania kontaktu z ludźmi z całego świata.

    Różnica między atrakcjami na miejscu i atrakcjami online

    Atrakcje online są organizowane w Zoom. Zoom to zewnętrzna chmura wideokonferencyjna, z której można korzystać na komputerach stacjonarnych, tabletach i urządzeniach mobilnych.

    Standardy jakości

    Podobnie jak atrakcje na miejscu, atrakcje online muszą spełniać standardy jakości.Ponadto atrakcje online muszą również spełniać dodatkowe wymagania.

    Recenzje gości

    Goście mają 30 dni od zakończenia atrakcji na napisanie recenzji.Goście mogą zostawić prywatny komentarz tylko dla gospodarza lub publiczną opinię dla kolejnych gości.Dowiedz się więcej o tym, jak działają recenzje w przypadku atrakcji na miejscu i atrakcji online.

    Zmiany rezerwacji

    Możesz anulować rezerwację w ciągu 24 godzin od jej dokonania lub nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem atrakcji. Rezerwację możesz zmienić nie później niż 72 godziny przed rozpoczęciem atrakcji. Zasady dotyczące zmian w istniejących rezerwacjach są takie same dla wszystkich atrakcji Airbnb.

    Ceny

    Atrakcje online są domyślnie wyceniane za osobę. Goście powinni zarezerwować miejsce dla każdej osoby biorącej udział w atrakcji.Jeśli gospodarz nie ma nic przeciwko, że z urządzenia będzie korzystać więcej osób i że wystarczy rezerwacja jednego miejsca, poinformuje o tym na stronie atrakcji w sekcji Co będziecie robićJak wziąć udział.

    Zwroty

    W przypadku atrakcji online goście mogą otrzymać pełny zwrot, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy techniczne, w tym problemy z dźwiękiem lub obrazem, spowodowane przez ich własne urządzenia lub urządzenie gospodarza. Pełne zasady zwrotów znajdziesz w artykule na temat Zasad zwrotów dla gości atrakcji.

    Centrum rozliczeń

    Jeśli chcesz przesłać lub zażądać pieniędzy od gospodarza bądź gościa, albo opłacić dodatkowe usługi czy możliwości (np. dodatkowy zwrot poza zasadami anulowania), skorzystaj z Centrum rozliczeń.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?
    Powiązane artykuły