Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

O czym muszę wiedzieć, zanim wezmę udział w atrakcji online na Zoomie?

Zoom to zewnętrzna chmura wideokonferencyjna, z której można korzystać na komputerach, tabletach i urządzeniach mobilnych.

Wymagania systemowe i połączenie internetowe

Zanim weźmiesz udział w atrakcji, upewnij się, że urządzenie spełnia wymagania systemowe Zoom, i sprawdź połączenie internetowe, dołączając do spotkania testowego.

Aby dowiedzieć się więcej o wymaganiach systemowych na komputerze, przeczytaj artykuł w Centrum pomocy Zoom na temat wymagań systemowych na komputerach PC, Mac i Linux. Aby dowiedzieć się więcej na temat wymagań systemowych na urządzeniach mobilnych, przeczytaj artykuł na temat wymagań systemowych na iOS, iPadOS i Androidzie. Aby sprawdzić swoje połączenie internetowe, weź udział w spotkaniu testowym.

Zachowanie prywatności podczas korzystania z Zooma

Twoja prywatność jest dla nas ważna. Poniżej przedstawiamy listę działań, które podjęliśmy, by chronić prywatność uczestników atrakcji online, a także wskazówki, dzięki którym możesz zadbać o swoje bezpieczeństwo podczas korzystania z usługi Zoom. Jeśli któryś z tych warunków nie zostanie spełniony, powiadomimy Cię o tym, zanim zarezerwujesz udział w atrakcji.

Jak Airbnb chroni Twoją prywatność, gdy korzystasz z Zooma:

  • Udział w atrakcji jest możliwy jedynie dla osób, które znają losowy, chroniony hasłem identyfikator spotkania.
  • Podczas atrakcji funkcja nagrywania spotkania w Zoomie jest zablokowana.
  • Po wejściu do pokoju w Zoomie kamera w urządzeniu gościa się wyłącza.
  • Goście nie mogą udostępniać swojego ekranu podczas atrakcji.
  • Czat prywatny w Zoomie jest wyłączony.
  • Funkcja przesyłania plików w Zoomie jest zablokowana.
  • Poczekalnia jest domyślnie włączona i gospodarz może osobiście zapraszać gości do pokoju.

Wskazówki, jak chronić prywatność:

  • Nie udostępniaj nikomu chronionego hasłem identyfikatora spotkania w Zoomie.
  • Zawsze korzystaj z aktualnej wersji aplikacji Zoom.
  • Gospodarz i inni goście będą widzieć, co znajduje się za Tobą. Pamiętaj o tym, zanim włączysz kamerę.
  • Wycisz mikrofon i włączaj go, tylko gdy zechcesz coś powiedzieć.
  • Zachowaj ostrożność na czacie. Pamiętaj, że inni uczestnicy atrakcji będą mogli to przeczytać.
  • Jeśli nie chcesz podawać gospodarzowi atrakcji i innym uczestnikom swojego imienia i nazwiska, logując się do Zooma, podaj samo imię lub inną nazwę użytkownika.
  • Pamiętaj, że nie możesz robić zdjęć ani zrzutów ekranów, na których widać Twojego gospodarza lub uczestników atrakcji, bez zgody tych osób.

Napisy

Dla osób niepełnosprawnych i osób, które mają potrzeby związane z dostępnością, uruchomiliśmy w Zoomie funkcję napisów. Napisy mogą być przygotowane przez Zoom, gospodarza, współgospodarza lub firmę zewnętrzną. Nie wszystkie wersje językowe mogą być dostępne.

Transmisje na żywo

Niekiedy możemy transmitować atrakcje na żywo za pomocą usług internetowych takich jak Facebook, YouTube czy Kaltura. Aby dowiedzieć się, jak spotkania na Zoomie są transmitowane w YouTube i na Facebooku , odwiedź Centrum pomocy Zoom. Jeśli atrakcja Airbnb będzie transmitowana na żywo za pomocą platformy zewnętrznej, powiadomimy Cię o tym, zanim dokonasz rezerwacji.

Gdzie odbędzie się atrakcja

Linka do spotkania online otrzymasz w e-mailu z potwierdzeniem oraz w przypomnieniu, które wyślemy Ci przed rozpoczęciem atrakcji. Znajdziesz go również w informacjach o rezerwacji na stronie Podróże.

Zaloguj się na Zoomie przynajmniej 5 minut przed rozpoczęciem atrakcji, by sprawdzić, czy wszystko działa, i uniknąć spóźnienia. Pamiętaj, że jeśli się spóźnisz, gospodarz ma prawo odmówić Ci udziału w atrakcji i w takim przypadku nie należy Ci się zwrot kosztów. Więcej informacji znajdziesz w artykule Zasady zwrotów dla gości atrakcji.

Problemy z Zoomem

Sprawdź, czy masz poprawny link do atrakcji online. Jeśli link nie działa, zamknij Zooma i spróbuj wejść ponownie przez link. Jeśli nadal nie działa, napisz do gospodarza i spytaj, czy też ma problemy z Zoomem.

Jeśli Zoom pyta Cię o hasło, poproś o nie gospodarza w wiadomości na Airbnb.

Jeśli gospodarz nie ma żadnych problemów, odwiedź Centrum pomocy Zoom.

Problemy z prywatnością lub bezpieczeństwem podczas atrakcji

Jeśli podczas atrakcji natrafisz na nieodpowiednie treści lub będziesz mieć problem dotyczący prywatności albo bezpieczeństwa, zgłoś to obsłudze społeczności Airbnb. Podaj jak najwięcej informacji, żebyśmy mogli zbadać tę sprawę.

Czy ten artykuł jest pomocny?
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj