Przejdź do treści
Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Opcje anulowania ze względu na pandemię COVID-19

    Jeśli COVID-19 wpływa na Twoje plany podróżne (mamy nadzieję, że nie) i chcesz sprawdzić, jakie masz dostępne opcje anulowania i zwrotu, przejdź do anulowania rezerwacji i wybierz Moje plany podróżne uległy zmianie ze względu na pandemię COVID-19.

    Po pierwsze, zawsze masz następujące opcje:

    • Zwrot zgodnie z zasadami anulowania gospodarza
    • Pełny zwrot kosztów po przesłaniu oficjalnej dokumentacji

    W zależności od terminu rezerwacji i zameldowania możesz mieć również następujące opcje:

    • Kupon na podróże przyznany z powodu okoliczności wyjątkowych
    • Przesłanie do gospodarza prośby o pełny zwrot kosztów

    Jeśli nadal musisz anulować rezerwację, pomożemy Ci w kolejnych krokach i podpowiemy, co Ty lub Twój gospodarz będzie musiał zrobić.

    O czym warto wiedzieć

    Jeśli chorujesz na COVID-19, to obejmuje Cię nasza standardowa Polityka okoliczności wyjątkowych. Wystarczy przy anulowaniu wybrać opcję Wystąpiły wyjątkowe okoliczności.

    Jeśli Twoja rezerwacja nie kwalifikuje się do pełnego zwrotu lub Twój gospodarz nie zgadza się na anulowanie, zawsze możesz napisać do gospodarza, aby dowiedzieć się, czy może przyznać Ci dodatkowy zwrot w Centrum rozliczeń.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?

    Powiązane artykuły