Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady
Gość

Opcje anulowania ze względu na pandemię COVID-19

Rezerwacje dokonane najpóźniej 14 marca 2020 roku

Jeśli rezerwacja została dokonana najpóźniej 14 marca 2020 roku i masz problemy z podróżą związane z COVID-19, możesz sprawdzić dostępne dla Ciebie opcje anulowania i zwrotu. Przejdź do anulowania rezerwacji i wybierz Moje plany podróży uległy zmianie ze względu na pandemię COVID-19.

Zależnie od okoliczności możesz zobaczyć co najmniej jedną z tych opcji:

  • Zwrot zgodnie z zasadami anulowania gospodarza
  • Pełny zwrot kosztów po przesłaniu oficjalnej dokumentacji
  • Kupon ze środkami na podróże przyznany z powodu okoliczności wyjątkowych
  • Przesłanie do gospodarza prośby o pełny zwrot kosztów

Rezerwacje dokonane między 14 marca 2020 roku a 31 maja 2022 roku

Jeśli rezerwacja została dokonana między 14 marca 2020 roku a 31 maja 2022 roku i masz problemy z podróżą związane z COVID-19, obowiązują zasady anulowania wybrane przez Twojego gospodarza. Jednak jeśli chorujesz na COVID-19, obejmuje Cię nasza standardowa Polityka okoliczności wyjątkowych.

Jeśli Twoja rezerwacja nie kwalifikuje się do pełnego zwrotu lub gospodarz nie zgadza się na anulowanie, zawsze możesz napisać do gospodarza, aby dowiedzieć się, czy może przyznać Ci dodatkowy zwrot w Centrum rozliczeń.

Rezerwacje dokonane 31 maja 2022 roku lub później

Jeśli rezerwacja została dokonana 31 maja 2022 roku lub później i masz problemy z podróżą związane z COVID-19, obowiązują zasady anulowania wybrane przez Twojego gospodarza. W przypadku takich rezerwacji nasza Polityka okoliczności wyjątkowych nie obejmuje anulowań związanych z COVID-19. Wyjątkiem są tutaj rezerwacje krajowe w Korei Południowej, jeśli na COVID-19 zachoruje gość lub gospodarz.

O czym jeszcze warto pamiętać

Powyższe informacje nie dotyczą rezerwacji Luxe, które podlegają odrębnym zasadom zwrotów i zmian rezerwacji pobytów Luxe. W przypadku rezerwacji Luxe dokonanych przed 20 marca 2020 roku zapoznaj się z reakcją Airbnb Luxe na epidemię COVID-19 i w razie pytań skontaktuj się bezpośrednio ze swoim projektantem podróży.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj