Opcje anulowania ze względu na pandemię COVID-19
Rezerwacje dokonane najpóźniej 14 marca 2020 roku
Jeśli rezerwacja została dokonana najpóźniej 14 marca 2020 roku i masz problemy z podróżą związane z COVID-19, możesz sprawdzić dostępne dla Ciebie opcje anulowania i zwrotu. Przejdź do anulowania rezerwacji i wybierz Moje plany podróży uległy zmianie ze względu na pandemię COVID-19.
Zależnie od okoliczności możesz zobaczyć co najmniej jedną z tych opcji:
- Zwrot zgodnie z zasadami anulowania gospodarza
- Pełny zwrot kosztów po przesłaniu oficjalnej dokumentacji
- Kupon ze środkami na podróże przyznany z powodu okoliczności wyjątkowych
- Przesłanie do gospodarza prośby o pełny zwrot kosztów
Rezerwacje dokonane między 14 marca 2020 roku a 31 maja 2022 roku
Jeśli rezerwacja została dokonana między 14 marca 2020 roku a 31 maja 2022 roku i masz problemy z podróżą związane z COVID-19, obowiązują zasady anulowania wybrane przez Twojego gospodarza. Jednak jeśli chorujesz na COVID-19, obejmuje Cię nasza standardowa Polityka okoliczności wyjątkowych.
Jeśli Twoja rezerwacja nie kwalifikuje się do pełnego zwrotu lub gospodarz nie zgadza się na anulowanie, zawsze możesz napisać do gospodarza, aby dowiedzieć się, czy może przyznać Ci dodatkowy zwrot w Centrum rozliczeń.
Rezerwacje dokonane 31 maja 2022 roku lub później
Jeśli rezerwacja została dokonana 31 maja 2022 roku lub później i masz problemy z podróżą związane z COVID-19, obowiązują zasady anulowania wybrane przez Twojego gospodarza. W przypadku takich rezerwacji nasza Polityka okoliczności wyjątkowych nie obejmuje anulowań związanych z COVID-19. Wyjątkiem są tutaj rezerwacje krajowe w Korei Południowej, jeśli na COVID-19 zachoruje gość lub gospodarz.
O czym jeszcze warto pamiętać
Powyższe informacje nie dotyczą rezerwacji Luxe, które podlegają odrębnym zasadom zwrotów i zmian rezerwacji pobytów Luxe. W przypadku rezerwacji Luxe dokonanych przed 20 marca 2020 roku zapoznaj się z reakcją Airbnb Luxe na epidemię COVID-19 i w razie pytań skontaktuj się bezpośrednio ze swoim projektantem podróży.
Powiązane artykuły
- Instrukcje•GośćKiedy otrzymasz zwrotChociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 10 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regio…
- Instrukcje•GospodarzZwróć pieniądze gościowiSposób, w jaki pieniądze zostaną zwrócone, zależy od tego, czy nastąpi to przed podróżą, czy w trakcie jej trwania.
- Zasady dla społeczności•GośćPolityka okoliczności wyjątkowych wobec koronawirusa (COVID-19)Szczegółowe informacje w związku z COVID-19 można znaleźć w naszej polityce okoliczności wyjątkowych.