Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak mogę poprosić o nowy termin lub godzinę atrakcji?

    You can request to book an experience for any date or time not listed on a host’s calendar.

    To send a request:

    1. Click the Contact host button on the host’s experience page
    2. Choose between asking a question, or requesting availability for dates and times
    3. Choose the new date, time, and number of guests
    4. Decide if you want to book a private instance
    5. Review your request
    6. Click Send request

    Once you send a request to book a new date or time, a host can review the reservation details and accept or deny your request. If they confirm, you’ll be prompted to complete the booking through a message in your inbox. If your request is denied, you can work with the host to find a different time that works better for their schedule.

    Confirming a reservation

    If a host accepts your new instance request, you’ll need to confirm and pay to complete your booking. Once your new instance request is accepted and scheduled on a host’s calendar, it will be available for others to book, unless your request was for a private booking.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?