Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co mogę zrobić, jeśli nie czuję się komfortowo, wynajmując ofertę danej osobie?

    Twoje bezpieczeństwo jest naszym stałym priorytetem. Jeśli zauważysz, że któryś z gości naruszył jedną z Twoich zasad określonych w regulaminie domu, lub gdy nie czujesz się pewnie w związku z działaniami danego gościa, możesz odrzucić jego prośbę lub anulować rezerwację.

    Zanim zaakceptujesz rezerwację

    Zachęcamy do skorzystania z funkcji bezpieczeństwa, które stworzyliśmy, aby zapewnić Ci spokojny sen i pomóc Ci poznać potencjalnych gości.

    Odrzucenie indywidualnej prośby o rezerwację nie będzie miało negatywnego wpływu na pozycję Twojej oferty w wynikach wyszukiwania. Jeśli jednak odrzucisz wiele lub większość próśb o rezerwację, Twoja pozycja w wynikach wyszukiwania może ulec pogorszeniu.

    Po zaakceptowaniu rezerwacji

    Jeśli rezerwacja została już przez Ciebie zaakceptowana, możesz ją anulować. Możesz podlegać karze za anulowanie.

    Zgłaszanie niestosownych wiadomości

    Jeśli nie czujesz się pewnie w związku z wiadomością otrzymaną od gościa, powiadom nas o tym, oznaczając ją. Aby to zrobić, otwórz wątek wiadomości i kliknij ikonę flagi obok wiadomości, którą ma zostać przejrzana przez Airbnb.

    Pamiętaj: w nagłych sytuacjach lub gdy zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo, natychmiast skontaktuj się z miejscową policją lub służbami ratunkowymi.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?