Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Dlaczego muszę zweryfikować konto służbowe?

    Jesteśmy zobowiązani do gromadzenia i weryfikacji pewnych rodzajów informacji o gospodarzach w celu zapewnienia zgodności z przepisami dotyczącymi przeciwdziałania praniu pieniędzy. Większość gospodarzy, którzy zarobili więcej niż równowartość 15 000 USD w ramach wypłat w ciągu ostatnich 365 dni, musi przejść weryfikację konta służbowego. W tym celu:

    • Panelu gospodarza na komputerze stacjonarnym pojawi się powiadomienie – postępuj zgodnie z zawartymi tam instrukcjami, aby ukończyć weryfikację
    • Jeśli powiadomienie nie pojawi się w panelu głównym, przejdź do zakładki Ustawienia konta >Ustawienia >Utwórz konto służbowe i wypełnij wymagane pola

    Po zakończeniu weryfikacji wyślemy e-maila z potwierdzeniem. Jeśli Twoje dane osobowe lub służbowe nie mogą zostać automatycznie zweryfikowane, nasz zespół sprawdzi je w ciągu 72 godzin i może zwrócić się do Ciebie z prośbą o dodatkowe informacje.

    Na Airbnb możesz przyjmować gości indywidualnie lub jako przedstawiciel firmy. Jeśli przyjmujesz gości indywidualnie, poprosimy Cię o wskazanie nazwy prawnej jako nazwy konta. Jeśli podana nazwa prawna nie jest zgodna z danymi w naszych dokumentach, możemy skontaktować się z Tobą i poprosić o wykonanie dodatkowych czynności weryfikacyjnych. Może to obejmować przesłanie oficjalnego dokumentu tożsamości, zdjęcia i adresu zamieszkania.

    Zapewniamy, że cenimy Twoją prywatność i bezpieczeństwo. Jeśli poprosimy o jakiekolwiek dane osobowe, podejmiemy odpowiednie środki, aby je zabezpieczyć.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?