Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co zrobić, jeśli otrzymam powiadomienie, że służbowy adres e-mail pracownika nie został potwierdzony?

    Gdy pracownik opuszcza Twoją firmę, służbowy adres e-mail powiązany z jego kontem Airbnb może już nie akceptować przychodzących e-maili. Jeśli otrzymamy odrzuconego e-maila od jednego z Twoich podróżnych, powiadomimy Cię o tym. Następnie możesz przejrzeć wszystkie rezerwacje, za które zapłaciła Twoja firma i w razie potrzeby podjąć odpowiednie działania.

    Zdarzają się sytuacje, w których adres e-mailowy pracownika może ulec zmianie z powodu zmiany nazwiska po ślubie, zmian w firmie itp. W takim przypadku pracownik może nadal być ważnym członkiem Twojego programu Airbnb dla Firm, więc sprawdź to dwukrotnie, zanim usuniesz go z panelu głównego.

    Aby przejrzeć pracowników, których służbowe adresy e-mail nie są potwierdzone:

    1. Zaloguj się na swoje konto Airbnb i przejdź do panelu głównego Airbnb dla Firm
    2. Kliknij ikonę powiadomień na pasku nawigacyjnym
    3. W sekcji Oczekujące prośby pracowników kliknij Niepotwierdzeni pracownicy

    Następnie możesz przejrzeć wszystkich pracowników, których adresy e-mailowe są niepotwierdzone, i anulować wszelkie nadchodzące podróże, którymi byli pracownicy mogli obciążyć konto Twojej firmy.

    Dowiedz się, jak anulować podróż byłego pracownika lub jak usunąć byłego pracownika z Twojego programu Airbnb dla Firm.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?