Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gość
Płatność się nie powiodła
Transakcja nie została zrealizowana? Dowiedz się, dlaczego czasami tak się dzieje i jak możesz rozwiązać problem z płatnością.
Powody, dlaczego Twoja płatność mogła nie dojść do skutku
Karta kredytowa lub debetowa straciła ważność.
Twój adres rozliczeniowy lub numer telefonu nie zgadzają się z danymi karty kredytowej lub debetowej.
Wybrana forma płatności nie jest akceptowana w danym regionie.
Został przekroczony dzienny limit transakcji lub kwoty zakupów ustalony przez Twój bank lub instytucję finansową.
Na koncie przypisanym do Twojej karty kredytowej lub debetowej nie ma wystarczających środków do zrealizowania płatności.
Została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom.
Wskazówki dotyczące rozwiązywania typowych problemów z płatnościami
Może się to zdarzyć z wielu różnych powodów – karta kredytowa mogła stracić ważność lub została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom. Przejrzyj typowe komunikaty o błędzie, które możesz otrzymać, i dowiedz się, co zrobić, aby rozwiązać problem.