Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gość

Płatność się nie powiodła

Transakcja nie została zrealizowana? Dowiedz się, dlaczego czasami tak się dzieje i jak możesz rozwiązać problem z płatnością.

    Powody, dlaczego Twoja płatność mogła nie dojść do skutku

    • Karta kredytowa lub debetowa straciła ważność.
    • Twój adres rozliczeniowy lub numer telefonu nie zgadzają się z danymi karty kredytowej lub debetowej.
    • Wybrana forma płatności nie jest akceptowana w danym regionie.
    • Został przekroczony dzienny limit transakcji lub kwoty zakupów ustalony przez Twój bank lub instytucję finansową.
    • Na koncie przypisanym do Twojej karty kredytowej lub debetowej nie ma wystarczających środków do zrealizowania płatności.
    • Została uruchomiona procedura zapobiegania oszustwom.

    Wskazówki dotyczące rozwiązywania typowych problemów z płatnościami

    Czy ten artykuł jest pomocny?

    Powiązane artykuły

    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zaloguj się lub zarejestruj