Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    W jaki sposób mogę dokonywać płatności przez PayU?

    PayU jest dostępne jako metoda płatności, jeśli określisz w swoim profilu Indie jako kraj zamieszkania. Nie musisz zakładać konta w PayU. Po kliknięciu przycisku Potwierdź rezerwację nastąpi przeniesienie do strony płatności PayU. Na tej stronie możesz wybrać opcję płatności za pomocą zarejestrowanej w Indiach karty kredytowej, karty debetowej lub konta bankowego. Obecnie, jeśli mieszkasz w Indiach, PayU jest jedyną dostępną metodą płatności

    Pobranie nastąpi w rupiach indyjskich (INR). Nawet jeśli korzystasz z przedpłaconej karty podróżnej w obcej walucie, znanej również jako karta forex, Twoja płatność będzie nadal pobierana w rupiach indyjskich (INR).

    Aby ukończyć płatność, konieczne będzie przejście przez proces weryfikacji dwuetapowej.

    Kiedy poprosisz o rezerwację lub dokonasz jej za pomocą PayU, pobierzemy od Ciebie całą należność w momencie wysłania prośby lub potwierdzenia rezerwacji. Kiedy zapłacisz, prośba o rezerwację zostanie przesłana do gospodarza, który ma 24 godziny na odpowiedź.

    Jeśli prośba zostanie wycofana, odrzucona lub wygaśnie, Twoja płatność zostanie automatycznie zwrócona w pełnej wysokości. Zanim zwrot pojawi się na karcie kredytowej, karcie debetowej lub na koncie bankowym, może minąć 12–15 dni roboczych.

    Korzystanie z PayU w przypadku rezerwacji długoterminowych

    Jeśli jesteś mieszkańcem Indii i poprosisz o rezerwację lub dokonasz rezerwacji długoterminowej na pobyt dłuższy niż 28 dni i zapłacisz za pomocą PayU, pełne pobranie nastąpi w momencie wysłania prośby lub potwierdzenia rezerwacji. Kiedy Twoja płatność zostanie zakończona, prośba o rezerwację zostanie wysłana do gospodarza, który ma 24 godziny na odpowiedź.

    Kiedy dokonasz rezerwacji długoterminowej oferty poza Indiami, możesz zapłacić w ratach.

    Jeśli prośba zostanie wycofana, odrzucona lub wygaśnie, Twoje płatności zostaną automatycznie zwrócone w pełnej wysokości. Zanim zwrot pojawi się na Twojej karcie kredytowej, debetowej lub koncie bankowym, może minąć 12–15 dni roboczych.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?