Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

W jaki sposób mogę dokonywać płatności przez PayU?

PayU jest dostępne jako forma płatności, jeśli w swoim profilu podasz Indie jako kraj zamieszkania. Nie musisz zakładać konta PayU. Gdy klikniesz Potwierdź rezerwację, przeniesiemy Cię na stronę płatności PayU. Na tej stronie możesz wybrać opcję płatności: zarejestrowaną w Indiach kartą kredytową, kartą debetową lub za pomocą konta bankowego. Obecnie, jeśli mieszkasz w Indiach, PayU jest jedyną dostępną formą płatności.

Jeśli będziesz korzystać z PayU, naliczymy opłatę w rupiach indyjskich (INR). Nawet jeśli korzystasz z przedpłaconej karty podróżnej w obcej walucie (znanej również jako karta forex), Twoja płatność będzie nadal pobierana w rupiach indyjskich (INR).

Do ukończenia płatności potrzebne będzie uwierzytelnianie dwuskładnikowe.

Kiedy prześlesz prośbę o rezerwację lub zarezerwujesz ofertę z PayU, pobierzemy od Ciebie pełną kwotę w momencie, gdy prześlesz prośbę lub gdy otrzymasz potwierdzenie rezerwacji. Z chwilą ukończenia procesu płatności prośba o rezerwację zostanie przekazana gospodarzowi, który ma od tego momentu 24 godziny na odpowiedź.

Jeśli Twoja prośba zostanie wycofana, odrzucona lub wygaśnie, otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej kwoty. Zwrot powinien pojawić się na Twojej karcie kredytowej, debetowej lub koncie bankowym w ciągu 15 dni roboczych.

Korzystanie z PayU przy rezerwacjach długoterminowych

Jeśli jesteś mieszkańcem Indii i płacąc za pomocą PayU, poprosisz o rezerwację lub dokonasz rezerwacji długoterminowej (LTR) na pobyt dłuższy niż 28 nocy, pobierzemy pełną kwotę w momencie wysłania prośby lub potwierdzenia rezerwacji. Z chwilą ukończenia procesu płatności prośba o rezerwację zostanie przekazana gospodarzowi, który ma od tego momentu 24 godziny na odpowiedź.

Kiedy rezerwujesz ofertę poza Indiami na pobyt długoterminowy, możesz zapłacić w ratach.

Jeśli Twoja prośba zostanie wycofana, odrzucona lub wygaśnie, otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej kwoty. Pieniądze powinny pojawić się na koncie Twojej karty kredytowej lub debetowej albo na koncie bankowym w ciągu 15 dni roboczych.

Czy ten artykuł jest pomocny?
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj