Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co mam zrobić, jeśli po przyjeździe zauważę ewentualne braki w wyposażeniu lub coś będzie niezgodne z oczekiwaniami?

    Jeśli podczas zameldowania zauważysz, że czegoś brakuje, coś jest niesprawne lub w inny sposób odbiega od Twoich oczekiwań, możesz wykonać następujące kroki:

    1. Skontaktuj się ze swoim gospodarzem: jeśli pozwolisz swojemu gospodarzowi naprawić problem, najszybciej uzyskasz to, czego potrzebujesz. Następnie możesz kontynuować rezerwację zgodnie z planem.
    2. Skontaktuj się z nami: jeśli nie możesz skontaktować się z gospodarzem lub jeśli ten nie odpowiada, możesz poprosić Airbnb o pomoc. Zadbaj o to, by udokumentować problem przy pomocy zdjęć lub w inny sposób, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoją sytuację.

    Zapoznaj się też z naszą Polityką Zwrotów dla gości, by dobrze zrozumieć nasz standardy i wymagania w zakresie zwrotów.

    Pamiętaj: w nagłych sytuacjach lub gdy zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo, natychmiast skontaktuj się z lokalną policją lub służbami ratunkowymi.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?