Płatność za dłuższy pobyt
Planujesz skorzystać z dłuższego pobytu? Super. Zobacz, jak działają płatności w przypadku pobytów trwających minimum 28 nocy:
- Płatność za pierwszy miesiąc: zostanie pobrana z góry, ale zatrzymamy tę kwotę do momentu, gdy upłyną 24 godziny od Twojego zameldowania – dopiero wtedy przekażemy ją gospodarzowi.
- Płatności za kolejne miesiące: będziemy je pobierać z konta tej samej formy płatności co miesiąc przez cały czas trwania rezerwacji około miesiąc od daty zameldowania.
Cena za miesiąc jest blokowana na początku okresu objętego rezerwacją. Dane do płatności znajdziesz na karcie Podróże lub w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.
Nowy sposób płacenia za dłuższe pobyty w 2023 roku
Wprowadzamy nowy sposób płacenia za dłuższe pobyty dla gości mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Teraz możesz zaoszczędzić, płacąc za pomocą konta bankowego za kwalifikujące się rezerwacje na co najmniej 28 nocy.
Dowiedz się więcej o płaceniu za dłuższe pobyty za pomocą konta bankowego.
Anulowanie rezerwacji
Przy rezerwacjach pobytów dłuższych niż 28 nocy automatycznie stosowane są zasady anulowania rezerwacji długoterminowych i wymagane jest powiadomienie o zmianach rezerwacji z 30-dniowym wyprzedzeniem.
Jak opłacić miesięczną ratę wcześniej
Nie wymagamy tego od gości, ale zawsze możesz uregulować płatności za przyszłe raty z wyprzedzeniem (nie wcześniej niż 7 dni przed datą płatności).
Na przykład, jeśli termin płatności raty wypada 11 lipca, możesz ją uregulować najwcześniej 4 lipca o 12:00 czasu UTC.
Dowiedz się więcej o przeglądaniu harmonogramu płatności.
Aby dowiedzieć się, na kiedy zaplanowana jest płatność:
- Otwórz Podróże i wybierz rezerwację.
- Kliknij Pokaż szczegóły.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Uzyskuj rachunki i zarządzaj płatnościami.
- Przejdź do Zaplanowanych płatności i znajdź datę płatności.
- Otwórz Podróże
.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Uzyskuj rachunki i zarządzaj płatnościami.
- Otwórz Płatności i znajdź datę płatności.
- Otwórz Podróże
.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Uzyskuj rachunki i zarządzaj płatnościami.
- Otwórz Płatności i znajdź datę płatności.
- Otwórz Podróże i wybierz rezerwację.
- Kliknij Pokaż plany podróży.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Uzyskuj rachunki i zarządzaj płatnościami.
- Otwórz Płatności i znajdź datę płatności.
Jak funkcjonują płatności w Indiach
W przypadku pobytów na terenie kraju, które są dłuższe niż 28 nocy, pobierzemy całą płatność, gdy rezerwacja zostanie potwierdzona. Dowiedz się więcej o płaceniu za dłuższy pobyt w Indiach.
Powiązane artykuły
- GośćHarmonogram płatnościZapłacisz za część rezerwacji po jej potwierdzeniu, a przyszłe płatności zostaną pobrane automatycznie w terminach wymienionych na stronie p…
- GospodarzWypłaty za dłuższe pobytyPłatności za dłuższe pobyty są pobierane i wypłacane w cyklu miesięcznym.
- GośćAnulowanie dłuższych pobytówJeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 nocy, w jej przypadku obowiązują długoterminowe zasady anulowania.