Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co się dzieje, z punktu widzenia administratora podróży w Airbnb dla Firm, jeśli gospodarz anuluje rezerwację?

    Jeśli gospodarz anuluje rezerwację podróżnika, gość otrzyma e-mail z wyjaśnieniem powodów anulowania i szczegółami dotyczącymi ewentualnego zwrotu. Podróżnik może sam dokonać ponownej rezerwacji lub skorzystać z pomocy administratora podróży.

    Jeśli jesteś administratorem i chcesz przejrzeć anulowane rezerwacje lub dokonać ponownej rezerwacji:

    1. Zaloguj się na swoje konto Airbnb i przejdź do panelu głównego Airbnb dla Firm
    2. Wybierz Podróże w menu nawigacji
    3. Jeśli podróż została anulowana, znajdziesz ją w zakładce Wymaga uwagi
    4. Kliknij nazwisko podróżnika, by otworzyć jego plan podróży w nowym oknie
    5. Kliknij w jego imieniu rezerwuj ponownie teraz

    Link rezerwuj ponownie teraz uruchomi wyszukiwanie domów dostępnych w danym przedziale czasowym, dla tej samej liczby gości i w tej samej lokalizacji, której dotyczyła rezerwacja.

    Administrator ma możliwość uzyskania szczegółów anulowania, może przesłać wiadomość podróżnikowi, którego to dotyczy i kontaktować się z działem obsługi klienta Airbnb bezpośrednio z poziomu planu podróży danego podróżnika.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?