Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co się stanie, jeśli gość nie odpowie na moją prośbę o zmianę?

    Jeśli wyślesz prośbę o zmianę, powiadomimy o tym gości i poprosimy ich o jej zaakceptowanie lub odrzucenie. Mogą oni zaakceptować prośbę lub ją odrzucić, by zachować rezerwację niezmienioną.

    Ograniczony czas na odpowiedź

    Ponieważ rezerwacja została już potwierdzona, a zastanowienie się nad proponowanymi zmianami może nieco potrwać, gości nie obowiązują żadne ograniczenia czasowe. Mogą oni udzielić odpowiedzi w dowolnym terminie.

    Wyślij wiadomość

    Jeśli nie uzyskasz od gości odpowiedzi, a Twoja prośba jest ważna lub nie cierpi zwłoki, możesz wysłać im wiadomość z przypomnieniem, że czekasz na akceptację lub odrzucenie prośby. Możesz również anulować prośbę i wysłać ją ponownie.

    Oto kilka rzeczy, które warto wiedzieć na temat próśb o zmianę:

    • Jeśli gość odrzuci prośbę o zmianę, wcześniej zaakceptowana rezerwacja pozostaje bez zmian
    • Goście nie są karani za odrzucenie prośby o zmianę
    • Prośby o zmianę mogą być wysyłane wyłącznie po potwierdzeniu rezerwacji
    • Prośby o zmianę można wysyłać i otrzymywać zarówno przed jak i po zameldowaniu się gościa, a także przed jego wymeldowaniem
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?