Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co to znaczy, że rezerwacja oczkuje na płatność?

    Oczekiwanie na płatność oznacza, że gospodarz zaakceptował prośbę o rezerwację od gościa, ale płatność gościa nie została jeszcze dokonana. W większości przypadków oznacza to, że gość musi zaktualizować informacje dotyczące metody płatności.

    Gdy rezerwacja oczekuje na płatność:

    • Gość, który przesłał prośbę o rezerwację, będzie miał 24 godziny na pomyślne zaktualizowanie informacji o płatności, zanim rezerwacja będzie mogła zostać potwierdzona.
    • Jeśli gość nie zaktualizuje swojej metody płatności w ciągu 24 godzin, prośba o rezerwację zostanie anulowana bez ponoszenia kary zarówno przez gospodarza, jak i przez gościa. Gospodarze, którzy będą odpowiadać za pośrednictwem strony, będą mogli zdecydować, czy dać gościom możliwość odpowiedzi w ciągu 24 godzin, czy z tej opcji zrezygnować. Jeśli gospodarz nie da gościowi 24 godzin na odpowiedź, prośba zostanie anulowana bez kar zarówno dla gospodarza, jak i dla gościa.
    • Podczas gdy gość aktualizuje informacje o płatności po wysłaniu prośby o rezerwację, termin pozostanie zablokowany w kalendarzu gospodarza na okres do 24 godzin. Pomaga nam to uniknąć błędów, takich jak otrzymywanie przez gospodarzy kilku płatności za prośby od kilkorga gości w tych samych terminach.
    • Jeśli obecny gość nie potwierdzi informacji o płatności, prośba zostanie anulowana bez kar, a inni goście będą mogli wysyłać pytania lub prośby o ten termin.
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?