Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co mogę zrobić, kiedy otrzymam pytanie o rezerwację?

    Pytanie o rezerwację to wiadomość od gościa, który chce zaczerpnąć informacji na temat konkretnego terminu. Goście, którzy wysyłają pytanie, zwykle szukają dalszych informacji przed wysłaniem prośby o rezerwację.

    Odpowiedz w ciągu 24 godzin

    Pamiętaj, aby odpowiedzieć na wszystkie wiadomości – zwłaszcza pytania o rezerwację – w ciągu 24 godzin. Szybkie odpowiedzi to jeden z najlepszych sposobów na zapewnienie sobie potwierdzonej rezerwacji, a udzielenie odpowiedzi w terminie dłuższym niż 24 godziny wpływa na Twój wskaźnik aktywności.

    Możliwe odpowiedzi na pytanie o rezerwację

    • Wstępna akceptacja rezerwacji: to najszybszy sposób na uzyskanie potwierdzonej rezerwacji. Dowiedz się więcej o wstępnych akceptacjach.
    • Przesłanie oferty specjalnej: Jeśli chcesz zaproponować inną cenę (wyższą lub niższą), inne daty lub inną spośród Twoich dostępnych ofert, wyślij ofertę specjalną. Dowiedz się więcej o ofertach specjalnych
    • Wysłanie wiadomości: Odpowiedź na wiadomość gościa w ciągu 24 godzin to inny sposób na utrzymanie wskaźnika aktywności.
    • Odrzucenie rezerwacji: możesz odmówić, jeśli nie możesz przyjąć gościa. Zanim to zrobisz, zapoznaj się z naszą polityką antydyskryminacyjną oraz z konsekwencjami odrzucania rezerwacji.
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?