Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co mogę zrobić jeśli oferta specjalna wygaśnie?

    Gdy prześlesz ofertę specjalną, goście mogą z niej skorzystać w ciągu 24 godzin. Gdy oferta specjalna wygaśnie, oznacza to, że gość nie zaakceptował ani jej nie odrzucił w ciągu 24 godzin od jej wysłania.

    Gość może nadal zarezerwować Twoją przestrzeń, nawet jeśli oferta specjalna wygasła. Najłatwiejszym sposobem, aby pomóc gościom w dokonaniu rezerwacji, jest wysłanie im kolejnej oferty specjalnej.

    Możesz również poprosić ich o wysłanie nowej prośby o rezerwację. Gdy gość wyśle nową prośbę, będziesz mieć 24 godziny na jej zaakceptowanie lub odrzucenie.

    Dowiedz się więcej na temat ofert specjalnych.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?