Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co mogę zrobić, jeśli wstępna akceptacja rezerwacji wygaśnie?

    Kiedy wysyłasz wstępną akceptację, dajesz gościowi 24 godziny na rezerwację, zanim wygaśnie. Oto kilka sposobów, aby pomóc gościowi zarezerwować Twoją ofertę nawet po wygaśnięciu wstępnej akceptacji:

    • Wyślij ofertę specjalną
    • Poproś gościa o przesłanie kolejnego zapytania o rezerwację, jeśli chcesz wstępnie zaakceptować ofertę przy użyciu tej samej ceny z pierwotnej wstępnej akceptacji
    • Poproś gościa o przesłanie prośby o rezerwację
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?