Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak mogę wycofać prośbę o zmianę?

    Guests and hosts can send an alteration request if they’d like to make changes to a confirmed reservation. If you no longer want to request changes, you can withdraw the alteration request and keep the confirmed reservation.

    To withdraw an alteration request:

    1. Find your reservation on Trips
    2. Click Review request
    3. Click Cancel

    Here are a few more things to know about alteration requests:

    • If the alteration request is accepted, changes to the confirmed reservation will be reflected immediately
    • If the alteration request is declined, the reservation will stay the same as before it was sent
    • Alteration requests can only be sent once a reservation is confirmed
    • You can send or receive an alteration request before or after check-in and before checkout
    • While there are no time limits for responding to an alteration request, responding soon is the best way to avoid a canceled reservation or miscommunication with your host or guest
    • There are no penalties for declining an alteration request
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?