Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    W jaki sposób mogę przetrzymać dany termin dla gościa?

    Czasami gospodarze chcą udostępnić dane terminy w kalendarzu, aby tylko określony gość mógł dokonać rezerwacji. Istnieje kilka sposobów na zatrzymanie terminu dla gościa:

    Jeśli gość poprosi o rezerwację

    Daty są automatycznie blokowane z chwilą gdy zaakceptujesz prośbę, do czasu zaakceptowania lub odrzucenia rezerwacji albo gdy prośba wygaśnie lub gość ją wycofa. Jeśli zaakceptujesz, termin dla gościa będzie zablokowany, a my będziemy czekać na płatność lub na weryfikację.

    Jeśli gość wyśle pytanie

    W przypadku włączonej w Rezerwacji Natychmiastowej dla danej oferty, możesz wstępnie akceptować pytanie otrzymane od gościa i wybrać opcję zablokowania terminu w ciągu 24 godzin, które gość ma na zaakceptowanie lub odrzucenie Twojej wstępnej akceptacji. Jedynym sposobem odblokowania terminów po potwierdzeniu rezerwacji jest jej anulowanie, co może skutkować karami.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?