Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak zapewnić pracownikom dostęp do panelu głównego Airbnb dla Firm?

    O dostępie do panelu głównego Airbnb dla Firm decydują role przypisane poszczególnym pracownikom. Po wybraniu odpowiedniej roli dla danego pracownika, możesz zaktualizować jego dotychczasową funkcję, udzielając dostępu do panelu głównego na wybranych zasadach.

    Role

    1. Podróżni: pracownicy z tej grupy nie mają dostępu do panelu głównego, ale mogą rezerwować podróże służbowe przy użyciu własnej metody płatności lub bezpośrednio obciążając należnością Twoją firmę, jeśli umożliwiasz rozliczenia centralne.
    2. Organizatorzy podróży: ta rola ma ograniczony dostęp do panelu głównego i taki pracownik może uzyskać szczegółowe informacje dotyczących wyłącznie dokonanych przez niego rezerwacji. Organizatorzy podróży mogą również rezerwować podróże w imieniu innych pracowników, którzy ich do tego upoważnili.
    3. Administratorzy: pracownicy pełniący tę rolę posiadają najwyższy poziom dostępu. Mogą pobierać raporty o wydatkach, dodawać formy płatności i inne informacje, a także rezerwować podróże służbowe i zarządzać nimi w imieniu innych pracowników.

    Aktualizacja ról

    Aby zmienić rolę pracownika:

    1. Zaloguj się na swoje konto Airbnb i przejdź do panelu głównego Airbnb dla Firm
    2. Wybierz Osoby na pasku nawigacji
    3. Wprowadź imię i nazwisko pracownika na pasku wyszukiwania lub przejrzyj listę pracowników w swoim panelu głównym
    4. Kiedy znajdziesz pracownika, którego rolę chcesz zmienić, kliknij jego imię i nazwisko
    5. Z poziomu szczegółów profilu, kliknij Zmień rolę
    6. Wybierz rolę dla pracownika, a następnie kliknij Aktualizuj

    Rola zostanie od razu zaktualizowana, a pracownik otrzyma e-mail z powiadomieniem o zmianie.

    Jeśli przyznano tymczasowy dostęp do rezerwacji podróżnym spoza Twojej firmy,dowiedz się, jak zaktualizować lub edytować ich dostęp.

    Akceptowanie próśb o zmianę roli

    Jeśli ktoś z Twojego zespołu poprosi o zmianę roli, możesz taką prośbę zaakceptować lub odrzucić z poziomu panelu głównego.

    1. Zaloguj się na swoje konto Airbnb i przejdź do panelu głównego Airbnb dla Firm
    2. Kliknij ikonę powiadomień na pasku nawigacyjnym
    3. Kliknij zakładkę Prośby o rolę, by przejrzeć oczekujące prośby
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?