Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Jak działa Program Motywacyjny Airbnb Plus?

    Airbnb oferuje gospodarzom udział w programie, w ramach którego mogą liczyć na zwrot kosztów związanych z wprowadzeniem poprawek przed przystąpieniem do programu Airbnb Plus. Gospodarze, którzy się zakwalifikują, otrzymają wiadomość e-mail z zaproszeniem. W wiadomości zostanie określony termin realizacji wszystkich poprawek oraz kwota, którą uzyskają na pokrycie kosztów.

    Jeśli gospodarz zaakceptuje ofertę, Airbnb przeleje płatność motywacyjną na konto gospodarza za pomocą jego metody płatności, o ile gospodarz wprowadzi wszystkie niezbędne poprawki przed wyznaczonym terminem. Przeczytaj Warunki.

    Dlaczego Airbnb oferuje mi płatność motywacyjną?

    Wiemy, jak wiele czasu i wysiłku wkładasz, by dołączyć do programu Airbnb Plus. Chociaż te środki mogą nie wystarczyć, by pokryć wszystkie koszty, to mamy nadzieję, że pomogą Ci one poczynić kolejny krok, by czerpać korzyści z programu.

    Zakupy i podwykonawcy

    Czy muszę przesłać rachunki za zakupy lub usługi podwykonawców?

    Płatność motywacyjna od Airbnb ma zachęcać do szybkiego wprowadzenia poprawek. Nie pełni ona roli zwrotu poniesionych kosztów, dlatego nie musisz przesyłać żadnych rachunków. Wierzymy, że wykorzystasz te pieniądze w sposób odpowiedzialny, aby pokryć koszty związane z wprowadzeniem poprawek.

    Co jeśli koszt napraw i modernizacji będzie wyższy niż kwota oferowana przez Airbnb?

    Wysokość oferowanej przez nas kwoty nie podlega negocjacjom. Jeśli wydasz więcej pieniędzy na naprawy, różnica nie zostanie zwrócona. Jeśli jednak koszt wprowadzenie poprawek będzie niższy niż oferowana przez nas kwota, nadwyżka pozostanie do Twojej dyspozycji.

    Czy muszę współpracować z konkretnymi podwykonawcami lub robić zakupy w określonym sklepie?

    Nie, możesz kupować przedmioty do swojego domu w dowolnym sklepie i korzystać z usług dowolnych podwykonawców.

    Nie, możesz kupować przedmioty do swojego domu w dowolnym sklepie i korzystać z usług dowolnych podwykonawców.

    Gdy zaakceptujesz ofertę, prześlemy Ci pieniądze za pomocą Twojej domyślnej metody płatności w Airbnb, czyli tej, której używasz do otrzymywania płatności za rezerwacje. Nie musisz zakładać nowego konta, aby otrzymać płatność.

    Jak szybko otrzymam pieniądze?

    Gdy zaakceptujesz ofertę, płatność zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin. Gdy płatność zostanie zrealizowana, otrzymasz powiadomienie. Dowiedz się więcej o czasie realizacji płatności.

    Termin wprowadzenia poprawek

    Nie jestem w stanie wprowadzić wszystkich poprawek przed wyznaczonym terminem. Co w takiej sytuacji?

    Akceptując ofertę i przyjmując płatność motywacyjną, zobowiązujesz się do terminowego wprowadzenia poprawek w ramach przygotowań do programu Airbnb Plus. W przypadku wprowadzenia poprawek po wyznaczonym terminie nie będziemy żądać zwrotu pieniędzy. Chcemy jednak, aby Twoje dalsze działania prowadziły do jak najszybszego dołączenia do programu Airbnb Plus. Pamiętaj, że im szybciej wprowadzisz wszystkie poprawki, tym szybciej zaczniesz czerpać korzyści z programu.

    Więcej informacji

    Jeśli masz pytania lub chcesz porozmawiać z przedstawicielem Airbnb Plus, skontaktuj się z nami, odpowiadając drogą mailową na naszą pierwotną ofertę. Chętnie Ci pomożemy.

    Przejrzyj warunki programu.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?