Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    W jaki sposób skontaktować się z obsługą klienta Open Homes?

    A dedicated support team is available to all hosts, guests and nonprofit partners for issues and questions related to Open Homes reservations 7 days a week, from 9am to 5pm Pacific Standard Time. Contact us by emailing openhomessupport@airbnb.com. Airbnb’s community support specialists are also available 24 hours a day, 7 days a week.

    What to do if you feel unsafe during a stay

    If you encounter an emergency situation, or if your personal safety is threatened during a stay, contact local police or emergency services immediately.

    If you need help from Airbnb with a safety concern, contact our Trust and Safety team.

    Before the start of the stay, you can also read our safety tips.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?