Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Znajdź status swojej rezerwacji jako gość

Dzięki statusowi rezerwacji wiesz na bieżąco o wszystkich ważnych kwestiach, na przykład o tym, czy rezerwacja została potwierdzona, że musisz potwierdzić swój dokument tożsamości albo napisać recenzję. Aby znaleźć status swojej rezerwacji, wykonaj te kroki.

Sprawdź status rezerwacji

Sprawdź status rezerwacji na komputerze

  1. Kliknij Wiadomości.
  2. Znajdź wiadomość od gospodarza dotyczącą rezerwacji.
  3. Status rezerwacji zobaczysz w wątku wiadomości.

Potwierdzenie oznacza, że możesz wyruszać w podróż. Otrzymasz e-maila z tą informacją oraz wiadomość tekstową (SMS-a) i powiadomienie push, jeśli masz je skonfigurowane. Dowiedz się, gdzie znaleźć kod potwierdzenia.

Jeśli Twoja rezerwacja nie jest potwierdzona

W przypadku ofert z rezerwacją natychmiastową rezerwacja jest potwierdzana automatycznie. Jeśli gospodarz otrzymał od Ciebie prośbę o rezerwację, ma 24 godziny na odpowiedź. Jeśli odrzuci prośbę lub nie odpowie, nie masz się co obawiać: nie pobierzemy od Ciebie opłaty i możesz zarezerwować inny pobyt. Tak czy owak – upewnij się, że na koncie masz aktualne dane do płatności oraz zweryfikowany dokument tożsamości (czego wymagają niektórzy gospodarze).

Nie masz pewności co do swojego statusu? Przeczytaj, co oznaczają inne statusy rezerwacji.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj