Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jaki wpływ na moją działalność gospodarza mają ocena atrakcji i recenzje gości?

    Atrakcje Airbnb słyną z tego, że są organizowane z najwyższą starannością. Muszą one spełniać określone wymagania jakościowe, aby znaleźć się na naszej stronie. Jako członek społeczności gospodarzy atrakcji Airbnb zobowiązujesz się do organizowania atrakcji, które będą spełniać oczekiwania gości.

    Dzięki opiniom gości zarówno gospodarze, jak i Airbnb mogą dowiedzieć się, które atrakcje spełniają te wymagania. Uzyskanie stałych 5-gwiazdkowych recenzji pozwoli Ci zdobyć zaufanie gości. W ten sposób przyczynisz się też do rozwoju całej społeczności.

    To oznacza, że atrakcje, które otrzymają co najmniej jedną recenzję z małą liczbą gwiazdek oraz recenzje z niską średnią ocen mogą nie spełniać naszych wymagań dotyczących jakości, co w efekcie doprowadzi do ich usunięcia z Airbnb.

    Co może sprawić, że atrakcja zostanie usunięta z Airbnb?

    Zdajemy sobie sprawę, że w prowadzeniu działalności nie zawsze wszystko od razu wychodzi idealnie. Dlatego właśnie kryteria, które decydują o tym, czy oferta zostanie usunięta, uwzględniają to, czy atrakcja jest nowa.

    • Nowe atrakcje z mniej niż 20 recenzjami mogą zostać usunięte, jeśli otrzymają co najmniej jedną recenzję 1-, 2- lub 3-gwiazdkową w 3 oddzielnych edycjach.
    • Atrakcje, które są dostępne na Airbnb od dawna i mają więcej niż 20 recenzji, mogą zostać usunięte, jeśli ich średnia ocen spadnie poniżej 4,7.

    Czy istnieją inne kryteria dotyczące jakości, które mogą sprawić, że atrakcja zostanie usunięta?

    Oprócz ocen i recenzji sprawdzamy także opinie gości na temat Twojej atrakcji, jak bardzo byli w nią zaangażowani oraz Twoją aktywność na Airbnb.

    W jaki sposób dowiem się, że moja atrakcja może zostać usunięta, i jak mogę poprawić swoją sytuację?

    Gdy atrakcja będzie zagrożona usunięciem, najpierw skontaktujemy się z Tobą, aby udostępnić kryteria i materiały, które pomogą Ci poprawić Twoją atrakcję.

    Możemy też skontaktować się z Tobą, gdy atrakcja uzyska recenzję z małą liczbą gwiazdek, by przekazać pomocne informacje oraz wskazówki opracowane na podstawie opinii gości i najlepszych gospodarzy.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?