Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Recenzje atrakcji

Recenzje mają kluczowe znaczenie dla budowania zaufania na Airbnb – dzięki nim gospodarze i goście mogą dzielić się swoimi opiniami, pomagać naszej społeczności w podejmowaniu świadomych decyzji i dowiedzieć się z wyprzedzeniem, czego się spodziewać podczas planowania podróży. Szanujemy autentyczne opinie członków naszej społeczności, dlatego stosujemy różne zabezpieczenia, które pomagają nam budować zaufanie do naszego systemu recenzji.

Pisanie recenzji

Recenzję mogą napisać tylko goście, którzy dokonali rezerwacji i zapłacili za atrakcję na Airbnb. Możliwe jest to dopiero po zakończeniu atrakcji.

Po zakończeniu atrakcji goście mają 30 dni na przesłanie publicznej recenzji. Goście mogą pisać recenzje, nawet jeśli się spóźnili, wyszli przed zakończeniem lub nie uczestniczyli w atrakcji, ponieważ nie mogli znaleźć miejsca spotkania.

Recenzje są publikowane od razu po ich przesłaniu.

Czy recenzje są moderowane?

Airbnb nie moderuje recenzji przed ich opublikowaniem, ale zachęca do tego, by były szczere.

Recenzje muszą jednak być uczciwe i dotyczyć faktycznej rezerwacji, a jeśli naruszają nasze zasady pisania recenzji, mogą zostać usunięte. W skrócie oznacza to, że możemy usunąć recenzję, jeśli:

  • Narusza ona Politykę treści Airbnb – na przykład obejmuje treści prywatne lub poufne, dyskryminujące, zawierające przemoc lub groźby.
  • Recenzja jest stronnicza – na przykład dlatego, że gość został zachęcony do napisania pozytywnej recenzji w zamian za bezpłatny lub tańszy udział w atrakcji lub gdy zachodzi podejrzenie, że rezerwacja została dokonana wyłącznie w celu podniesienia ogólnej oceny danej osoby.
  • Recenzja nie dotyczy atrakcji na Airbnb – na przykład nie zawiera własnych spostrzeżeń na temat gospodarza lub atrakcji, które mogłyby pomóc innym członkom społeczności w podejmowaniu świadomych decyzji o rezerwacji lub przyjmowaniu gości.

Edytowanie recenzji

Możesz edytować swoją recenzję w ciągu 48 godzin od jej pierwszego przesłania – nawet jeśli została już opublikowana.

Nie możesz poprosić o wprowadzenie zmian w recenzji napisanej na Twój temat. Możesz tylko skontaktować się z nami, aby poprosić o zmianę zaimka używanego w recenzji w odniesieniu do Ciebie.

Odpowiadanie na recenzję

Możesz zamieścić publiczną odpowiedź na otrzymaną recenzję w ciągu 30 dni od jej przesłania (nie od opublikowania). Zachęcamy do odpowiedzi z podaniem szerszego kontekstu lub przedstawienia własnego punktu widzenia. Warunkiem jest przestrzeganie naszych Zasad pisania recenzji.

Nie możesz usunąć recenzji, jeśli się z nią nie zgadzasz, ale możesz ją zgłosić, jeśli Twoim zdaniem narusza nasze Zasady pisania recenzji.

W jakiej kolejności wyświetlane są recenzje

Recenzje są uszeregowane w porządku chronologicznym i według trafności, na którą wpływają takie czynniki, jak język użytkownika i kraj zamieszkania.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gość

    Rezerwowanie atrakcji

    Zarezerwowanie atrakcji Airbnb jest proste. Możesz wybrać miejscowość i daty lub przejrzeć wszystkie atrakcje. Pamiętaj, że o dostępności at…
  • Gość

    Rezerwowanie atrakcji online

    Atrakcje online odbywają się na platformie Zoom. Atrakcje online możesz rezerwować na Airbnb w ten sam sposób co atrakcje na miejscu.
  • Gość

    Wymagania dotyczące rezerwowania atrakcji

    Korzystając z atrakcji, musisz postępować zgodnie z lokalnym prawem. Niektóre działania wymagają umiejętności lub specjalnej licencji.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj