Przejdź do treści
Przejdź do strony głównej pomocy

Dlaczego nie mogę sprawdzić zdjęcia profilowego gościa?

Zdjęcie profilowe gościa może być dla Ciebie niewidoczne z kilku powodów.

Rezerwacja nie jest potwierdzona

Zdjęcia profilowe nie są wyświetlane, zanim rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Po potwierdzeniu rezerwacji będziesz mieć możliwość sprawdzenia zdjęcia profilowego gościa. Do tego momentu zdjęcia profilowe gości będą wyświetlane jako unikalne ikony profilowe.

Gość nie ma zdjęcia profilowego

Radzimy gościom, by dodali zdjęcie profilowe, gdy dokonują rejestracji, i przypominamy im o tym, gdy dokonują rezerwacji lub wysyłają prośbę o rezerwację. Chociaż goście mogą zarezerwować nocleg bez zdjęcia profilowego, zachęcamy ich do jego przesłania przed zameldowaniem.

Możesz również wymagać od gości zdjęć profilowych, ale nie będą one widoczne do momentu potwierdzenia rezerwacji.

Jeśli zdjęcie profilowe gościa nie będzie przedstawiać twarzy gościa, tylko rysunek, awatar lub cokolwiek innego niż postać człowieka, możesz anulować rezerwację bez ponoszenia kary, kontaktując się z Airbnb.