Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.
    Rezerwacja i podróże

    Jak działają harmonogramy płatności?

    Jeśli rezerwujesz pobyt, podczas finalizowania rezerwacji możesz niekiedy skorzystać z harmonogramu płatności.

    Przy jakich pobytach można skorzystać z harmonogramu płatności

    Aby na stronie zapłaty pojawiła się opcja harmonogramu płatności, muszą być spełnione następujące kryteria:

    • Wybierasz płatność kartą kredytową, kartą debetową, PayPal, Apple Pay, Google Pay lub środkami Airbnb
    • Wybierasz inną walutę niż rupia indyjska (INR). Dowiedz się więcej, jeśli płacisz w realach brazylijskich (BRL).
    • Łączna wartość rezerwacji wynosi co najmniej 50 USD, łącznie z podatkami i opłatami
    • Dzień rozpoczęcia rezerwacji przypada za co najmniej 14 dni (o tym, z jak dużym wyprzedzeniem musisz dokonać rezerwacji, decydują zasady anulowania oferty)
    • Rezerwacja nie dotyczy pobytu długoterminowego (trwającego co najmniej 28 nocy)
    • Rezerwacji nie dokonano w ramach Airbnb dla Firm

    Kiedy zapłacisz

    Jeśli wybierzesz harmonogram płatności, zapłacisz za część rezerwacji po potwierdzeniu rezerwacji, a przyszłe płatności zostaną pobrane automatycznie w terminach wymienionych na stronie płatności.

    Aby dowiedzieć się więcej o nadchodzących płatnościach, możesz sprawdzić potwierdzenie rezerwacji na wysłane e-mailem lub rachunek rezerwacji w sekcji Podróże. Wyślemy Ci e-maila z przypomnieniem na trzy dni przed pobraniem płatności. Znajdziesz tam link do zarządzania ustawieniami płatności – możesz z niego skorzystać, żeby sprawdzić swoją formę płatności (taką jak karta kredytowa, karta debetowa itp.) bliżej terminu pobrania.

    Jeśli musisz zaktualizować swoją formę płatności powiązaną z nadchodzącą płatnością lub chcesz zapłacić wcześniej, dowiedz się, jak edytować swoją formę płatności dla nadchodzących płatności.

    W przypadku anulowania

    Jeśli anulujesz rezerwację lub druga płatność nie zostanie zrealizowana w terminie, otrzymasz zwrot zgodnie z zasadami anulowania rezerwacji.

    Jeśli na przykład dokonasz rezerwacji zgodnie z rygorystycznymi zasadami anulowania i anulujesz rezerwację w odpowiednim czasie, by otrzymać zwrot 50% kosztów, to, gdy opłacisz jedynie połowę kosztu rezerwacji, nie otrzymasz zwrotu, a pozostałe 50% po prostu nie zostanie pobrane.

    Korzystanie z kuponu, środków lub karty podarunkowej Airbnb

    Jeśli na stronie zapłaty wybierzesz harmonogram płatności, środki, kupony lub karty podarunkowe Airbnb zostaną zastosowane na poczet pierwszej płatności (dokonanej przy finalizowaniu rezerwacji), ale nie na poczet drugiej płatności lub jakichkolwiek przyszłych płatności.

    Jak to będzie wyglądało przy łącznym koszcie rezerwacji 200 USD z płatnością podzieloną na dwie równe części:

    • Na stronie płatności będziesz mieć możliwość wykorzystania do 100 USD w postaci karty podarunkowej.
    • Konieczne będzie również wybranie alternatywnej formy płatności, np. karty kredytowej lub debetowej.
    • Gdy nadejdzie czas pobrania drugiej części płatności, wybrana przez Ciebie wcześniej alternatywna forma płatności zostanie obciążona na kwotę 100 USD, nawet jeśli na Twoim koncie są dostępne środki Airbnb.

    Jeśli musisz zaktualizować formę płatności przypisaną do nadchodzącej płatności lub chcesz zapłacić wcześniej, dowiedz się, jak edytować formę płatności dla nadchodzących płatności.

    Jak to działa w Brazylii

    Jeśli wybraną przez Ciebie walutą jest real brazylijski (BRL), a formą płatności – karta kredytowa wydana w Brazylii, możesz zapłacić w ratach.

    Jeśli zdecydujesz się na raty, możesz zapłacić łączną kwotę rezerwacji w co najmniej dwóch miesięcznych ratach. Obowiązuje opłata, której wysokość sprawdzisz, wybierając liczbę rat podczas płatności. Obecnie płatność ratalna możliwa jest wyłącznie przy rezerwacjach, dla których:

    • wybrana waluta to real brazylijski (BRL),
    • wybrana forma płatności to karta kredytowa wydana w Brazylii,
    • krajem rozliczeniowym dla wybranej formy płatności jest Brazylia (np. adres rozliczeniowy podany firmie wydającej kartę kredytową jest adresem w Brazylii),
    • rezerwujesz pobyt, a nie atrakcję Airbnb,
    • pobyt będzie krótszy niż 28 dni,
    • płatność nie dotyczy korekty poprzedniej płatności lub nie wynika z decyzji centrum rozliczeń.
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?
    Nie ma tu tego, czego potrzebujesz?
    Znajdź treści związane z konkretną kategorią w innych sekcjach Centrum pomocy.