Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co to znaczy, że moje konto gospodarza zostało zamknięte?

    Gdy Twoje konto gospodarza zostanie zamknięte, nie będziesz mieć już nigdy możliwości udostępniania gościom swojego domu ani innej przestrzeni na Airbnb. Nadal możesz podróżować jako gość Airbnb lub organizować atrakcje, będziesz mieć też zawsze dostęp do historii rezerwacji i transakcji. Jeśli zdecydujesz się na podróż z Airbnb lub zorganizowanie atrakcji, inni gospodarze i goście nie będą wiedzieli, że zamknęliśmy Twoje konto gospodarza.

    Dlaczego zamknęliśmy Twoje konto gospodarza

    Liczymy, że nasi gospodarze będą pamiętać o standardach gościnności, a od gości oczekujemy, że będą nas informować o wszelkich odstępstwach od ustaleń. Właśnie dlatego przejrzeliśmy Twoje oceny i recenzje, zanim postanowiliśmy zamknąć Twoje konto. Ogólnie rzecz biorąc, postanawiamy zamknąć konto, jeśli:

    • Oferty gospodarza były wielokrotnie blokowane
    • Oceny ogólne gospodarza są niższe niż 99% wszystkich innych ocen na Airbnb
    • Gospodarz naruszył nasze Warunki świadczenia usług

    Co się stanie z istniejącymi rezerwacjami

    Nadal możesz przyjąć gości, których przyjazd zaplanowany jest w ciągu 7 dni od zamknięcia Twojego konta gospodarza. W przypadku rezerwacji, które rozpoczynają się po tym terminie, zostaną one anulowane, a my znajdziemy inne miejsca dla Twoich gości. Jeżeli anulujemy rezerwację, nie otrzymasz za nią żadnej rekompensaty.

    Odwołanie od decyzji

    Ponieważ przed zamknięciem konta gospodarza bardzo dokładnie przyglądamy się znajdującym się na nim recenzjom i ocenom, rzadko kiedy zmieniamy naszą decyzję. Jeśli jednak uważasz, że zamknięcie Twojego konta było błędem, możesz się odwołać, korzystając z tego formularza.

    Rozważymy Twoje odwołanie tylko wtedy, gdy:

    Nie uznamy odwołania, jeśli będziesz w nim twierdzić, że:

  • Problem zdarzył się tylko raz. Nie zamykamy kont gospodarzy na podstawie jednej negatywnej recenzji.
  • Recenzje były niesprawiedliwe. Zamiast udowadniać, że recenzja jest nierzetelna, zaktualizuj opis swojej oferty i zdjęcia, żeby goście nie mieli przykrej niespodzianki po przyjeździe.
  • Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?