Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Dlaczego moje recenzje nie są wyświetlane w kolejności?

    Gdy ktoś przegląda Twoją ofertę, recenzje są sortowane na podstawie kilku czynników istotnych lub pomocnych dla gości, takich jak:

    • Aktualności recenzji
    • Języka recenzji
    • Kraju zamieszkania recenzenta
    • Długości recenzji

    Przykładowo, jeśli francuski podróżnik przegląda Twoją ofertę, najnowsze recenzje napisane w języku francuskim lub przez francuskich gości będą wyświetlane jako pierwsze. Dzięki temu goście mogą przeczytać recenzje, które pomogą im zdecydować, czy Twoja oferta jest dla nich odpowiednia.

    Jednak nawet jeśli nowsza recenzja może nie pojawiać się na górze strony Twojej oferty, wszystkie recenzje są nadal dostępne dla potencjalnych gości.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?