Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co się dzieje, gdy gospodarz anuluje moją rezerwację?

    Uwaga: jeśli musisz anulować rezerwację z powodu koronawirusa, zapoznaj się z naszym artykułem na temat możliwości anulowania.

    Jeśli gospodarz anuluje Twoją rezerwację, automatycznie otrzymasz pełny zwrot. Otrzymasz e-maila z potwierdzeniem pełnego zwrotu i linkiem do strony, na której sprawdzisz status. Dowiedz się więcej o naszych Zasadach zwrotów dla gościterminie otrzymania zwrotu.

    Jeśli będziesz potrzebować pomocy, skontaktuj się z nami.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?