Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Gdy gospodarz anuluje rezerwację

Choć zdarza się to rzadko, gospodarz czasem musi anulować rezerwację. Zdajemy sobie sprawę, że może to poważnie wpłynąć na Twoje plany. Dlatego każda rezerwacja na Airbnb jest objęta pakietem AirCover, który chroni gości w przypadku poważnych problemów, takich jak na przykład anulowanie rezerwacji przez gospodarza 30 dni przed zameldowaniem.

Jeśli gospodarz będzie musiał anulować Twoją rezerwację w ciągu 30 dni przed zameldowaniem, automatycznie otrzymasz zwrot i pomożemy Ci znaleźć porównywalną albo lepszą ofertę.

Czego oczekiwać w razie anulowania rezerwacji

Jeśli rezerwacja zostanie anulowana, otrzymasz e-maila ze wszystkimi szczegółami, w tym z danymi dotyczącymi zwrotu. Czas realizacji zwrotu może się różnić w zależności od użytej przez Ciebie formy płatności.

Jeśli anulowanie nastąpi w ciągu 30 dni od zameldowania, możemy też pomóc Ci zarezerwować porównywalną lub lepszą ofertę.

Masz pytania? Zapoznaj się z Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów, aby poznać szczegóły i ograniczenia pakietu AirCover.

Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, możesz też skontaktować się z nami.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj