Instrukcje
•
Gość
Anulowanie rezerwacji pobytu
Anulowanie rezerwacji pobytu
Twoje plany uległy zmianie i teraz musisz anulować swoją rezerwację. Nie ma problemu.
Aby anulować rezerwację:
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Wybierz powód anulowania.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Wybierz powód anulowania.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Wybierz powód anulowania.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Wybierz powód anulowania.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
Zanim anulujesz, sprawdź, czy otrzymasz zwrot
Zanim anulujesz rezerwację, możesz szybko sprawdzić, czy otrzymasz zwrot.
Jeśli anulujesz rezerwację z powodu problemu podczas pobytu
Jeśli podczas pobytu wystąpi problem, możesz poprosić gospodarza o jego rozwiązanie, częściowy zwrot kosztów lub anulowanie rezerwacji, aby uzyskać pełny zwrot.
Zanim anulujesz pobyt, dowiedz się, jakie masz możliwości, jeśli podczas pobytu wystąpi problem.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gość
Sprawdź zasady anulowania wybrane przez gospodarza
Wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania wybranych przez gospodarza oraz daty i godziny anulowania. Jak działa anulowanie rezerwacji
Czasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje i goście muszą anulować rezerwację. By wszystko poszło sprawnie, możesz anulować rezerwację w …- Gość
Znajdź kwotę zwrotu
Wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania i terminu anulowania rezerwacji.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj