Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Zwróć pieniądze gościowi

To może się zdarzyć najlepszym gospodarzom: Wi-Fi nie działa, a woda w jacuzzi jest zimna. Jeśli Twojego gościa spotka takie przykre doświadczenie, możesz przesłać mu pełny lub częściowy zwrot kosztów przed przyjazdem, w trakcie pobytu lub po wyjeździe. Od razu damy mu o tym znać i zrealizujemy zwrot w ciągu 48 godzin.

Gdy prześlesz pieniądze, transakcja będzie traktowana jako nieodwołalna.

Zwroty przed zameldowaniem

Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji przed datą zameldowania, otwórz Rezerwacje, wybierz rezerwację i kliknij Prześlij pieniądze lub poproś o nie.

Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji:

  1. Otwórz Centrum rozliczeń i kliknij Wyślij pieniądze.
  2. Wybierz gościa, któremu chcesz przesłać pieniądze, i kliknij Dalej.
  3. W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji.
  4. Kliknij Dalej.
  5. Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
  6. Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.

Gospodarze powinni przesłać zwrot lub prośbę w ciągu 60 dni od wymeldowania.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gospodarz

    Jeśli gość anuluje

    Jeśli gość anuluje rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy dany termin w kalendarzu, aby inni goście mogli zarezerwowa…
  • Gospodarz

    Twoja wypłata, jeśli gość anuluje pobyt

    Jeśli gość anuluje rezerwację (przed pobytem lub w jego trakcie), otrzyma automatyczny zwrot zgodnie z zasadami anulowania wybranymi przez g…
  • Zmiany, anulowania i zwroty dla gospodarzy

    Każdemu – zarówno Tobie, jak i gościom – mogą się czasem zmienić plany. Oto kilka przydatnych informacji, dzięki którym dobrze poradzisz sob…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj