Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    W jaki sposób mogę dokonać zwrotu dla gościa?

    Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji przed datą zameldowania, przejdź do Twoich rezerwacji na stronie airbnb.com, wybierz daną rezerwację i kliknij Prześlij zwrot.

    Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji po dacie zameldowania:

    1. Przejdź do zakładki Centrum Rozstrzygania na stronie airbnb.com
    2. Wybierz rezerwację, za którą chcesz dokonać zwrotu
    3. W polu "Wybierz powód", wybierz Zaproponuj częściowy zwrot
    4. Wpisz żądaną kwotę, walutę i wiadomość do swojego gościa

    Uwaga: kiedy prześlesz wszystkie te szczegóły, Twój gość otrzyma powiadomienie i będzie mieć możliwość zaakceptowania lub odrzucenia Twojej propozycji. Jeśli propozycja zostanie zaakceptowana, przetworzymy Twoją transakcję w ciągu 48 godzin. Zawiadomimy Cię, gdy proces będzie ukończony. Z chwilą wskazania kwoty zwrotu, transakcja jest uważana za ostateczną. Aby poprosić gościa o oddanie określonej sumy, należy przesłać nowe zgłoszenie za pośrednictwem Centrum Rozstrzygania.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?