Instrukcje
•
Gość
Gdy gospodarz anuluje atrakcję
Gdy gospodarz anuluje atrakcję
Sometimes a Host may need to cancel before or during an experience due to bad weather and safety concerns. If this happens, you’ll get a full refund and you can rebook the experience if you want.
Another reason a Host may cancel is if they required ID from you as the primary guest, but didn't receive it within 3 days of booking. Again, if the reservation is canceled, you’ll be refunded.
Though they’re extremely rare, we do take Host cancellations very seriously. Find out more about how cancellations can result in Host penalties.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Instrukcje•GośćZwroty za atrakcjeDowiedz się, co zrobić, gdy napotkasz problem uniemożliwiający udział w atrakcji na Airbnb, którego nie możesz rozwiązać z gospodarzem.
- Zasady dla społeczności•GośćZasady zwrotów dla gości atrakcjiZapoznaj się z Zasadami zwrotów dla gości atrakcji.
- Instrukcje•GośćZmień datę lub godzinę rezerwacji atrakcjiAby wprowadzić zmiany w rezerwacji, przejdź do szczegółów podróży.